środa, 11 stycznia 2017

Różne różności

Po pierwsze - kolejna czapka - zwyklaczek.

 Nic nadzwyczajnego (zdjęcia też nie :P), prosta czapka z włóczki Nakolen, przyjemniej mieszanki 50/50 wełny z akrylem. Druty 4mm.
Wzór nazywa się Bankhead:
Z ciekawostek - znacie sklepy Kik? Od dzisiaj mają włóczki, skarpetkowe i swetrowe, jak deklaruje gazetka. Wybiorę się w sobotę i zobaczę, czy są coś warte - kolorystycznie bardzo mi się podobają :)
Miko, 90 km :)
Olaboga, czapka jest idealnie ciepła, już chyba zawsze będę robić czapki z podwójnego fingeringa, dzianina jest o wiele bardziej szczelna i ciepła :)
Basiu, mnie machanie igłą w ogóle nie wychodziło, cieszę się więc, że jest inna metoda :)
Shopaholiku, podobno idzie ocieplenie. I nowy śnieg. A miesiąc temu żałowałam moich dzieci, że zimy nie znają, co ja miałam w głowie... :D
Lucy, jak tam psica? Lepiej już?


4 komentarze :

Olaboga pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Czasem nie trzeba nadzwyczajności ;) I tak jest ładna :)
Dobrze, że KIKa nie mam w pobliżu :D bo pewnie bym się skusiła na nowe motki...

Lucy pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Dlaczego najbardziej lubie prostaczki? No wlasnie, bo mniej jest wiecej ;)
Psica po 3 dniach picia syropu na kaszel z babki lancetowatej, faktycznie przestala kaszlec. Do tego nie trzeba bylo stosowac jakiejs przemocy, syrop bardzo jej smakowal. Nieporównanie z kotem, któremu nigdy nic nie pasowalo, i bronil sie pazurami i zebami przed wszystkim.

Basia Nolberczak pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Widziałam reklamę w gazetce i kolory świetne ale do końca nie jestem pewna co do ich jakości. Czapa super:) pozdrawiam

made by ula pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Czapka bardzo fajna! Takie zwyklaczki są najładniejsze :) Klasyka minimalizmu. A gazetkę z KIKa dostałam właśnie dzisiaj i jutro rano jadę zobaczyć głównie jakość, bo kolory super :)

Step 7: Then click on the save template.