poniedziałek, 15 lutego 2016

Chmurkowo


Chmurki zapowiadają wiosnę, mówię wam.
A włóczka, którą kupiłam sobie na skarpetki nazywa się właśnie tak - chmurka. To znaczy gatunek to Beata, ale odcień - właśnie chmurkowy :)


Zdjęcie ze strony sklepu Włóczki Warmii.


A skoro wiosna za progiem - zdecydowałam się na wzór Spring Pools, czyli wiosenne kałuże (a może sadzawki?) :) Poszło pół motka, wzór jest dobrze rozpisany, pięta wzmocniona. Robiłam dwie naraz, od czubka - tak najbardziej lubię :) Druty 3,25mm, poszło jakieś 50g włóczki.
Teraz mam w planach czapkę z alpaki dropsa (skusiła mnie teściowa, która machnęła już dwie :) ) - a potem pierwsze spotkanie z grubością "lace". Marzy mi się Seascape Stole z Drops Lace, z koralikami [sroka mode: on] :D
Gorko, dzięki. Mnie też się strasznie podoba, dobrze, że na mnie za mała :D
Kasiu J., to ja sobie teraz poczekam. I cię rozliczę z dziergania :D
Urszulo, babcia mojego męża się nadziwić nie może ozdobnym plecom a mnie strasznie ujmują takie projekty :) A skarpetki taką metodą nie są trudne, jak już się człowiek przestanie bać (wiem co mówię, czaiłam się parę lat zanim nabrałam odwagi :P) :))
Ewo, ale najmilszą z presji :)
Leno, myślałam, że niestraszne ci nic, co z włóczką związane ;) Nie zawiedź mnie!
Hogato, czapka ma kolor zbliżony do odcienia "petrol", ma leciutką domieszkę morskiej zieleni. Nosiciel zachwycony :)
Lucy, właśnie - wybrałam sweter bez przekonania trochę, bo przecież przód gładki, pewnie pogrubi... Tymczasem całość jest tak dobrze obmyślona, że fason bardzo dobrze robi sylwetce :)
Anno, u mnie na szczęście cała rodzina lubi czapki zrobione przeze mnie :) Jedynie mąż się nie daje na sweter namówić, ma wspomnienia obciachowych swetrów noszonych przez jego historyka, a dzierganych przez jego żonę ;)

7 komentarzy :

Lenard pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

nie, że straszne. nie mam siły po prostu :-) inne rzeczy robię teraz i pochłaniają 100% mojej energii. ale dają dużo frajdy mimo zmęczenia, więc jest w deseczkę.
a skarpetki cudne! się kiedyś skuszę, na razie to bym chciała mieć po prostu 5 lat spokoju od trowsk doczesnych ;-)

Iwona Eriksson pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Sliczne te chmurkowe skarpetki. Też właśnie siedzę nad skarpetkami, ale nie od palców, chociaż te bardzo lubię.

Anna pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

oj oj jakie te skarpetki piękne, az mnie korci, żeby złapać się za robienie skrpetek :)

Unknown pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Piękne skarpetki! Zapisałam sobie wzór....może kiedyś, jak nabiorę odwagi też takie zrobię. Jednak obawiam się że to może kilka lat minąć jak dojrzeję do nich ☺

Abo-tak pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Nazwa idealnie kolor opisuje i skarpetki wpisują się w wiosenne niebo :)
Śliczne wyszły! Przyjemnego noszenia!

Deilephila pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Idealne te skarpetki! Pozdrawiam :)

Unknown pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Cudowne skarpetki :-) Piękny wzór i śliczna wełna.
A u mnie dzisiaj pada śnieg... mam nadzieję, że to ostatnie podrygi zimy...
Pozdrawiam serdecznie.

Step 7: Then click on the save template.