środa, 22 października 2014

Brum brum, czyli czapka dla zmotoryzowanych


Czapkę wydziergałam z Supersofta Lana Gatto (ma pod spodem opaśnicę na uszy, żeby pogrubić otok i uniknąć gryzienia), Merino de Luxe Yarn Artu i Limy Dropsa :) Druty KnitPro drewniane 4,5 mm.
Jeśli idzie o wzór, to co prawda kupiłam schemat Bus and Car Beanie, ale wykorzystałam z niego tylko pomysł na dwukolorowy ściągacz (corrugated ribbing) i kształty autek, a resztę zrobiłam po swojemu. Opisu nie polecam za bardzo w wersji angielskiej, może w niemieckiej jest lepiej opisany :)
Do kompletu Paniczowi brakuje jeszcze tylko otulacza na szyjkę, ale na razie nie mam pomysłu. Zostało mi za mało włóczki na szalik, niestety, a nie chcę już dokupować.


Dziękuję bardzo, Dehaef, Ewo, Asiu, Kasiu J., Dendrobium, Tnko, Fusiku, Elianko za pochwałę mojego otulacza. Kiedy go dziergałam, byłam pełna watpliwości, wydawał mi się zbyt raby, za bardzo krzykliwy. Tymczasem efekt końcowy przyniósł zaskoczenie - jednak wyszło zadowalająco :) I Wam się podoba, a to mnie szczególnie cieszy :)


3 komentarze :

3nereida pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Chciałoby się powiedzieć czapki z glow , ale tym razem odwrotnie. Czapki na głowę . Rewelacyjna .

Marzena pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Superaśna, jak wszystkie Twoje prace;-) pozdrawiam serdecznie!

Unknown pisze... Best Blogger Tips Odpowiedz Best Blogger Templates

Rewelacyjna czapka :-) Doskonale męska - Twój synuś na pewno bardzo zadowolony :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Step 7: Then click on the save template.